Klantenservice

Bepaal zelf hoe je contact met ons opneemt.

Telefoon:
0544 - 394878 *
Mail:
info@obbink.nl
Facebook:
/obbinkbv

* Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag geopend van 8.30 uur tot 18.00 uur. Op zaterdag van 8.30 uur tot 16.00 uur.

Retouren

Product retourneren

Mocht je niet tevreden zijn over jouw aankoop dan is het mogelijk om deze naar ons retour te sturen. Je hebt tot 30 dagen de tijd om te kijken of je het product wilt houden nadat je hem hebt ontvangen. Mocht je het product retour willen sturen dan dien je deze binnen 14 dagen nadat je de melding hebt gedaan dat je van de koop afziet in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) naar ons te retourneren.

Hoe retourneer ik mijn product?

Je kunt je product retourmelden door ons een e-mail te sturen. Vervolgens ontvang je van ons een retouretiket waarmee je het product kosteloos op kunt sturen. Wij willen je vragen om ons ons modelformulier voor herroeping (PDF) of het Europees modelformulier voor herroeping (docx) bij het te retourneren product te voegen, maar je bent hiertoe niet verplicht. Vul het formulier zo volledig mogelijk in voor een snellere afhandeling van je retourzending.
Retouradres:
Obbink BV
Koningslinde 3
7131MP Lichtenvoorde
U kunt ook op eigen initiatief of via een andere vervoerder het product terugsturen. In dat geval komen de kosten van retour voor uw eigen rekening.

Transportartikel(en) retourneren

Heb je een product dat via onze transporteur bij je bezorgd is en wil je deze retourneren? Wij vragen u dan telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Als wij je product moeten ophalen kost dit €39,-.

Mag ik mijn product retour sturen?

Je mag het product uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het wenst te behouden. Denk daarbij aan de mogelijkheden die je ook in een winkel hebt. In de winkel kun je geen kroket bakken in de friteuse en kun je geen was draaien in een wasmachine. Als je een product voor meer gebruikt dan noodzakelijk is om te bekijken wat je er mee kunt doen, dan levert dit een waardevermindering op. Het product dient als nieuw te worden geretourneerd zodat wij het ook weer als nieuw kunnen verkopen.

Indien het product vies en/of gebruikt is, beschadigd is of niet compleet is wanneer wij het pakket retour hebben ontvangen, hanteren wij als richtlijn dat wij 75% van het aankoopbedrag aan je terug storten.

Indien het geretourneerde product in nieuwstaat met originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) retour komt, zullen wij 100% terugstorten, tenzij er sprake is van een andere afhandeling waar beide partijen mee akkoord zijn.

Wat mag niet retour?

De volgende producten kunnen niet geretourneerd worden:

  • Hygiëne producten waarvan de verzegeling na de levering is verbroken, zoals tandenborstels, scheerapparaten/IPL/epilatoren en in-ear oordopjes;
  • Makkelijk kopieerbare producten waarvan de verzegeling na levering is verbroken, zoals software op een materiële drager;
  • Producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk);
  • Televisies die zijn bevestigd aan een muurbeugel mogen wel geretourneerd worden, maar hiervoor zal een waardevermindering in rekening worden gebracht door je verder bent gegaan dan noodzakelijk is om te beoordelen of je de televisie wilt houden;
  • Bij geopende blisterverpakkingen, cartrigdes, toners, batterijen, reinigingsartikelen etc, zal een waardevermindering intreden die kan oplopen tot 100%.

Terugbetaling

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de betaling hebt volbracht bij het plaatsen van de bestelling, tenzij je akkoord gaat om dit op een andere manier op te lossen.

Indien je slechts een deel van je bestelling naar ons retour stuurt worden de kosten voor het leveren van de bestelling niet teruggestort.

Wij mogen wachten met de terugbetaling van je bestelling totdat wij het product (of de producten) hebben ontvangen. Of tot je kunt aantonen dat het product naar ons onderweg is.

Heb je toch nog vragen over het retourneren? Neem dan contact met ons op.

Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden?
Onze medewerkers van de afdeling Klantenservice geven graag antwoord op al je vragen.
Vul het contactformulier in, mail naar info@obbink.nl of bel 0544 - 394878.