Vacatures 6KlantenserviceBlog
0
Sluiten

Bezorging en afhalen

Pakketleveringen

Bestellingen die op ma t/m do voor 19.30 uur (vrijdag voor 15.30 uur) zijn besteld, worden de eerstvolgende werkdag afgeleverd met PostNL of DHL. Transportleveringen voor bv. witgoed worden in overleg met de vervoerder ingepland. Zodra het pakket ons distributiecentrum verlaat ontvang je een track & trace-code om de zending te volgen. Track & trace codes zijn ook terug te vinden bij de bestelling in jouw BoXXer account.

Binnen Nederland wordt jouw pakket de eerstvolgende dag (ma t/m za.) geleverd. Zendingen naar België en Duitsland worden geleverd binnen 2 werkdagen (ma t/m vr).

Bezorger gemist?
Ben je niet thuis op het moment dat de bezorger voor de deur staat? Dan bieden zij je pakket aan bij de buren. De bezorger laat een kaart achter in je brievenbus met daarop het adres waar jouw pakket is afgeleverd. Als ook de buren niet opendoen, ontvang je een kaartje met hierop een bezorger-gemist of niet-thuiscode. Bij DHL kies je online zelf waar en wanneer zij je pakket gratis opnieuw bezorgen. PostNL zendingen gaan naar het dichtstbijzijnde pakketpunt. Met de code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. PostNL bewaart je pakket een week op het PostNL-punt. Daarna brengen zij het terug naar ons distributiecentrum.

Zoek het dichtstbijzijnde: PostNL-punt of DHL Servicepoint

Transportleveringen

Pakketten langer dan 175 cm en/of zwaarder dan 23 kg worden per transport vervoerd door onze logistieke partner Connected Logistics of onze eigen Obbink Service. Er zal in de meeste gevallen binnen 24 uur contact met je worden opgenomen om samen een geschikt moment in te plannen. Levering zal in de meeste gevallen plaatsvinden binnen 3 werkdagen. Alle transportleveringen zijn op basis van drempelservice op straatniveau (ook indien er een lift aanwezig is).


Extra service opties zijn mogelijk in het postcode gebied 6900 t/m 7299. Vermeld de gewenste service opties bij "opmerkingen" (Obbink Service)


Als je een vraag hebt over je geplande levering, dan kun je contact opnemen met de transporteur waarbij jouw bestelling is aangemeld.
Connected Logistics: 088 - 102 6000
Obbink Service – 0544 - 394878


Transportlevering gemist?
Als je niet thuis bent op het met de transporteur afgesproken moment, dan gaat je bestelling terug naar ons distributiecentrum. De kosten voor het opnieuw aanbieden van een artikel komen voor eigen rekening en bedragen €45,-.

Transportlevering Waddeneilanden
Een transportlevering (per vrachtwagen) wordt door eilandtransporteurs vervoerd. Onze transporteur brengt je bestelling op de afgesproken datum naar het overslagcentrum van de juiste eilandvervoerder voor een eilandbezorging. De eilandvervoerder zorgt voor het vervoer naar je adres. Voor het vervoer naar je adres op het eiland brengt de eilandvervoerder kosten in rekening. Deze kosten zijn voor eigen rekening.

Verzendkosten Nederland & België

Online bestellingen die geleverd worden vanaf €50,- gratis bij je bezorgd. Bij kleinere bestellingen onder de €50,- bedragen de verzendkosten €2,95. De bezorger brengt je bestelling tot aan de eerste drempel.

LET OP: Dit is zonder installatie (drempelservice).

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »